ПРАВИЛА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Відповідно до Закону "Про захист прав споживачів" Ви маєте право повернути непотрібний товар або обміняти його на інший протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
Товар належної якості — це товар без дефектів, з цілісною упаковкою, який з певних причин не підійшов Вам.
Згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 № 172, продукти харчування та напої, якщо вони є належної якості, обміну або поверненню не підлягають.
Товар підлягає поверненню або обміну при умові, що він не використовувався, збережено його товарний вигляд і споживчі властивості. Якщо товар належної якості піддавався механічним впливам, обміну або поверненню він не підлягає.
Товаром неналежної якості вважається неякісний товар з будь-якими дефектами.
Порядок обміну товару належної якості
Покупець має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання товару.
Обмін товару належної якості проводиться протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну клієнт має право на покупку іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного в продаж, або на повернення грошей.
У разі обміну товару належної якості доставка здійснюється коштом отримувача. У разі повернення коштів за товар належної якості, повертається лише вартість товару, без урахування доставки.
Порядок повернення та обміну товарів неналежної якості
У разі отримання товару неналежної якості, покупець має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання замовлення при зверненні в наш магазин, за допомогою сайту або пошти.
У зверненні необхідно описати причину обміну або повернення, прикріпивши до повідомлення детальні фото дефектів в належній якості.
Обмін товару неналежної якості здійснюється протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну клієнт має право на придбання іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного в продаж, або на повернення грошей. У разі обміну товару неналежної якості доставка здійснюється нашим коштом.